DLA UCZNIÓW

30 Minut

poniedziałek, 15 czerwca 2015 16:55

„Szlak piastowski”

W dniach 11-12 czerwca 2015 r. odbyła się dwudniowa wycieczka. Na początku czerwca 2015 roku, dla uczniów klas VI została zorganizowana

2-dniowa wycieczka - Gniezno – Biskupin. W pierwszym dniu w Gnieźnie zwiedziliśmy interaktywną wystawę w 3D w Muzeum Początków Państwa Polskiego oraz uczestniczyliśmy w lekcji muzealnej. Następnie przeszliśmy pięknym parkiem do słynnej Katedry Gnieźnieńskiej, gdzie wraz z przewodnikiem zobaczyliśmy słynne Drzwi Gnieźnieńskie, wnętrze katedry oraz podziemia.

Z Gąsawy odbyła się przejażdżka kolejką wąskotorową do Wenecji. Zwiedziliśmy także Muzeum Kolejki Wąskotorowej z przewodnikiem oraz pomaszerowaliśmy na ruiny Zamku, zobaczyliśmy też wystawę maszyn oblężniczych .Po całym dniu atrakcji przyjechaliśmy do hotelu, gdzie odbyły się wieczorne gry i zabawy integracyjne oraz kąpiel w hotelowym basenie.

W drugim dniu pojechaliśmy do Biskupina i zwiedzaliśmy z przewodnikiem Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, wzięliśmy czynny udział w warsztatach tkactwa, gdzie wykonaliśmy piękne kolorowe opaski .Ostatnim punktem wycieczki były gry i zabawy (puszczanie wielkich baniek mydlanych, zabawy chustą Klanzy itp.).

Wyjazd był bardzo udany, wszystkim dopisywał dobry humor oraz słoneczna pogoda.

GALERIA

Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Polityka plikow cookis.